Wie ben ik

Al tijdens mijn studie Bedrijfskundige Informatica ben ik gaan ondernemen. Ik begon met het bouwen van websites voor zelfstandigen. Eerst deed ik dat vanuit een technische invalshoek (programmeren webtalen) maar al snel raakte ik compleet gefascineerd door klantbeleving. Waarom werkte de ene website wel en de andere niet? Hoe beleven verschillende doelgroepen een merk? En hoe vertaal je dat naar digitale en offline middelen?

Ik ben gefascineerd door klantbeleving, waarom werkt het ene wel en het andere niet?

Essentials

  1. Rijbewijs. Sinds ik hem een keer ben kwijt geweest kan ik dit stukje plastic enorm waarderen.
  2. Rolex; Toys for boys; Heel fout maar in een periode van enkel wegwerpproducten kan ik iets van pure kwaliteit enorm waarderen.
  3. Tandenstokers; Vreemde verslaving aan deze stokjes.
  4. Podcasts; Prachtige manier van kennisdeling.
  5. Mijn zoontje Noah

Reclamemaker


byron@byron.nl
06 – 227 554 12