Dit was ons 2020!

3 minuten

DATUM: 22 / 12 / 20

Scroll naar de brandstof content
BYRON / BRANDSTOF / DIT WAS ONS 2020!

Dit was ons 2020!

3 minuten

DATUM: 22 / 12 / 20

Dat 2020 een onvoorspelbaar en onvergetelijk jaar was, dat hoef ik niemand te vertellen. Laten we dan in ieder geval met het goede voornemen beginnen dat we het C-woord niet in de mond nemen vandaag…

Let’s talk business. Fun business. Want afgelopen jaar hebben wij voor een heleboel toffe bedrijven gewerkt.

Branding traject
Een nieuw branding traject is iets waar wij als brand directors erg blij van worden. Eind 2019 zijn we gestart met het branding traject van Qii. Deze hebben we in 2020 afgerond, maar gelukkig is het daar niet bij gebleven. Ook voor BarCompany en Rijssenbeek zijn we dit jaar aan de slag gegaan. En nu denk je vast: huh Rijssenbeek? Die heb ik nog niet voorbij zien komen op jullie kanalen? Dat klopt. Rijssenbeek gaat in 2021 live met een geheel nieuwe branding. Dat noemen we nog eens knallend het nieuwe jaar in!

Campagne
Een campagne waar we het jaar 2020 mee zijn begonnen, maar waarbij het einde gelukkig nog lang niet in zicht is, is eHUB. Een plek waar elektrische deelvervoermiddelen staan die ‘hub’, zo door iedereen gehuurd kunnen worden. eHUB is gelanceerd in juni, maar is een project dat zich continu doorontwikkeld. Zo zijn we steeds aan het kijken hoe we eHUB door nóg meer mensen kunnen laten gebruiken. Ook weer in 2021.

Webtrajecten
Wij zijn in 2013 niet voor niets begonnen als webbureau. Nog steeds mogen we voor veel klanten een mooie en passende website bouwen. Zo ook voor Sterk Techniek regio Rijk van Nijmegen. Dit is niet zomaar een website, maar een platform waar verschillende stakeholders (online) bij elkaar kunnen komen. Niet geheel onhandig tijdens de lockdown.

Verder hebben we ook websites ontwikkeld voor onze branding klanten en voor eHUB, maar daar heb ik het al over gehad. Laten we doorgaan.

Partnerships
Last but not least; onze partnerships. Voor veel klanten werken we al enkele of meerdere jaren. En wanneer je een merk zo goed kent, is dat natuurlijk super om het samen steeds verder te ontwikkelen.
Zo hebben we voor een van onze oudste klanten, het Canisius College in Nijmegen, een nieuwe brugklaswebsite gerealiseerd. Ook voor andere scholen zoals De Nassau en Lingecollege zijn we afgelopen jaar weer druk bezig geweest.
Voor Uitvaart24 mochten we weer wekelijks (!) werken aan het versterken van hun online positie en propositie. Met MHB werken we nauw samen om te kijken hoe we hun merkverhaal nog beter online en in andere middelen kunnen vertalen. En voor Het Hoofdkwartier Horeca werken we elke maand aan hun (take-away) menu’s en andere uitingen. Ik kan nog wel even doorgaan, maar dan wordt de blog wel erg lang.

Wij vinden het super dat we zoveel toffe projecten hebben mogen doen afgelopen jaar en willen iedereen dan ook bedanken voor de samenwerking. Na morgen gaan we lekker 1,5 week met vakantie, om daarna 2021 met nieuwe energie te beginnen.

Voor iedereen hele fijne kerstdagen en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! Stay safe en tot 2021.

Team BYRON

Ja, natúúrlijk deel je deze even:

VOLGEND ITEM
VOLGEND ITEM

YouTube trends die je meer gaat zien in 2021

Tijdens de eerste lockdown groeide bij ons de ambitie om meer met ons YouTube-kanaal te gaan doen. Met onze behapbare en luchtige Brandstof video’s willen we onze kennis met jullie delen, jullie inspireren en de gezichten achter BYRON laten zien. Dit blijkt nu de juiste keuze, want in de loop van dit jaar zagen we een aantal trends op YouTube die zich zeker gaan doorontwikkelen in 2021. Je krijgt er twee cadeau.

Ontdek dit item ITEM DOOR MICHIEL

Lees hier alle blogs!

Brandstof
brandalarm

Nieuwe case online!

Check 'm hier