Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
- Byron, brand director(024) 76 00 515Maak een afspraak
Je visie & missie vormen de basis van je merkidentiteit. Het zegt hoe jij aankijkt tegen de toekomst van jouw merk en het speelveld waar het zich in bevindt. Wat is jouw rol en waar wil je naartoe bewegen met jouw merk de komende jaren? Beide zijn vooral voor intern gebruik geformuleerd.
Je visie gaat over jouw beeld over de toekomst. Hoe kijk je aan tegen de ontwikkelingen van de branche waarin jouw merk zich bevindt. Dit kan over 5 of 10 jaar zijn. Daarbij leg je ook vast wat jouw rol is binnen het speelveld. Dus welke kant beweegt de markt op en welke plek wil je daarin innemen.
Je missie legt uit wat jij er dagelijks doet om jouw toekomstbeeld te verwezenlijken. Als jij over vijf jaar de meest innovatieve speler in jouw markt wil zijn, moet je ook dagelijks bezig zijn met het maken en/of doorvoeren van die innovaties. Dat geldt voor alles wat je als doel stelt.
Veel organisaties hebben een visie & missie opgesteld, maar bij maar weinig organisaties leeft dit ook echt intern. Het zijn vaak boekwerken die ergens in een la liggen te verstoffen. Zorg er daarom voor dat ze kort en krachtig zijn geformuleerd. Schrijf ze niet op in een boekwerk, maar in een handzaam document wat laagdrempelig is om te lezen. Denk aan een merkpaspoort.
Je missie gaat niet voor niets over je dagelijkse invulling om je visie te halen. Zorg dat het gaat leven bij je medewerkers en ze weten waar jullie dagelijks naar streven! Met dit in je achterhoofd blijf je namelijk op koers om je visie realiteit te laten worden.
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
- Byron, brand directorNeem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
(024) 76 00 515