Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
- Byron, Brand Director(024) 76 00 515Maak een afspraak
Op de achtergrond heb je hard gewerkt aan het (her)positioneren van je merk, je nieuwe visuele identiteit, nieuwe website en andere middelen. Dan wordt het snel tijd voor de lancering! Want alleen met een goede activatie zorg je er ook voor dat je je doelgroep aanspreekt.
Het lanceren van je merk kan op veel verschillende manieren. Een groot evenement om je nieuwe winkel te openen, een online campagne of guerrillacampagne om iedereen te laten weten dat jij er bent!
Om een passende campagne op te stellen voor de lancering van jouw merk kijken we allereerst naar je doelstellingen en budget. Wie is je doelgroep? Is dit regiogebonden of (inter)nationaal? Wat wil je bereiken. Het vergroten van je naamsbekendheid onder een bredere doelgroep? Of het introduceren van een nieuw merk of product? Een belangrijke basis om vanuit daar te bepalen hoe jouw lancering eruit ziet.
Tijdens de lancering is het belangrijk dat jouw merkverhaal goed naar voren komt. Je wil in een oogopslag aan mensen laten zien wat jouw merk te bieden heeft en waarom het onderscheidend is ten opzichte van concurrenten. Daarom moet je al bij het opzetten van je campagne scherp hebben wat je wil vertellen. Zorg voor een passend communicatieconcept wat de ‘parapluterm’ is van je gehele lancering. Zo zorg je ervoor dat je een herkenbaar en consistent verhaal verteld.
Je hebt waarschijnlijk voor de lancering veel aandacht en tijd besteed in het helder krijgen van je merkidentiteit, ontwerpen van je visuele identiteit en alles wat daarbij komt kijken. Als de lancering is gepland en het dan eindelijk zo ver is dan moet je natuurlijk niet vergeten er een feestje van te maken! Zullen je medewerkers ook zeker waarderen!
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
- Byron, Brand DirectorNeem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
(024) 76 00 515