Wij vertellen je graag meer over onze werkwijze onder het genot van een kopje koffie.
- Bram, Brand director(024) 76 00 515Maak een afspraak
Een huisstijl is onderdeel van je visuele identiteit. Het draait allemaal om het creëren van het juiste gevoel. Je doelgroep moet de gewenste associaties ervaren bij het zien van jouw visuele identiteit. Voor het ontwerpen van een huisstijl, moet eerst de identiteit van een merk helder zijn. Waar kom je vandaan? Waar sta je voor en wat is je ambitie? Een krachtig logo met een sterke huisstijl straalt dit allemaal uit.
Om voor jouw organisatie een passende huisstijl te ontwerpen, verdiepen we ons volledig in jouw organisatie. Zo zorgen we ervoor dat het merkverhaal visueel wordt vertaald naar een logo en huisstijl. De visuele basis van je merk.
Een huisstijl bestaat niet alleen uit een passend logo. Het bestaat ook uit typografie, kleuren, stijlelementen en beeldtaal. Alles om een passend plaatje te creëren, waarmee jij de juiste doelgroepen aan je merk bindt. Denk maar eens aan de gele supermarktketen in Nederland… 100% zeker dat jij nu de Jumbo in je hoofd hebt!
Naast een passende huisstijl, is het ook belangrijk dat de huisstijl goed toepasbaar is. Na het ontwerpen van de huisstijl, begint het pas echt. Namelijk de activatie van je merk! Een website, brochures, stationery, posters, (online) advertenties, beursmateriaal, bewegwijzering, allemaal middelen waar de huisstijl tot leven komt. Om te zorgen dat de huisstijl consistent wordt doorgevoerd, ontwikkelen wij een huisstijlhandboek na het ontwerpen van de huisstijl. Hier staan alle elementen van de huisstijl beschreven en de randvoorwaarden van het gebruik ervan. Zo zorg je ervoor dat je huisstijl op een juiste en herkenbare manier wordt toegepast.
Wij vertellen je graag meer over onze werkwijze onder het genot van een kopje koffie.
- Bram, Brand directorWij vertellen je graag meer over onze werkwijze onder het genot van een kopje koffie.
(024) 76 00 515