De Sint Maartenskliniek is het ziekenhuis voor houding en beweging. Niet alleen bekend in Nijmegen, maar ook ver daarbuiten. En samen met hen gaan we niet aan de slag voor één project, maar voor twee!
Vorig jaar hebben we de Sint Maartenskliniek al leren kennen. Extra leuk dat ze ons dit jaar weer wisten te vinden. Dit keer gaan we aan de slag met het neerzetten van het merkverhaal van de afdeling reuma. Hiervoor spreken we niet alleen met de reumatologen, managers en andere interne betrokkenen, maar ook met huidige patiënten van de Sint Maartenskliniek.
Tijdens onze vorige samenwerking met de Sint Maartenskliniek kwamen we erachter dat patiënten veel onzekerheid ervaren tijdens hun zoektocht naar een diagnose. Daarom gaan we voor project nummer twee samen met hun reumatologen werken aan een zogenaamde ‘symptomenchecker’. Een online tool die potentiële patiënten in een vroeg stadium kunnen gebruiken om te kijken of ze eventueel te maken hebben met reumatische klachten. Een goed middel om mensen meer inzicht te geven in hun klachten en ze kennis te laten maken met de Sint Maartenskliniek.
Twee projecten, die uiteindelijk elkaar versterken. Want daar gaat het uiteindelijk om in branding. Alles consistent en herkenbaar uitdragen, zodat je een nog sterker merk wordt!