Brand directors
Wij werken graag voor merken die voorop willen lopen, met een duidelijke focus op het leveren van hoogstaande diensten of producten. Van lokaal tot internationaal, van modern tot traditioneel.
Wij werken graag voor merken die zich onderscheiden van de rest en voorop willen lopen.
Rebels. Disruptief. Anders dan anderen. Maar hoe vertellen we dit? BioBandits maakt al 10 jaar de lekkerste biologische sauzen. Hun disruptieve karakter zorgt ervoor dat ze dingen anders durven aan te pakken. Samen met BioBandits hebben we hun verhaal scherpgesteld en staat het merk klaar voor een vliegende start.
Ontdek volledige caseApotheek De Glimlach, een nieuw begrip binnen de apothekerswereld en gevestigd in Nijmegen. De Glimlach is gericht op de toekomst en gelooft in een digitale wereld. Maar hoe ziet dat er dan uit voor zowel De Glimlach als de doelgroep?
Ontdek volledige caseDe ambities van het bedrijf bleven niet uitsluitend binnen de huurbranche. Ze wilden verder. Alleen met een uitbreiding naar andere branches, was de naam Huurpaspoort niet erg geschikt. Tijd voor een merk dat aansluit bij de groei die bij de ambities van het bedrijf past!
Ontdek volledige caseBar Company bestaat inmiddels 10 jaar, een fantastische mijlpaal. Maar ook een moment van reflectie. Het was tijd om eens kritisch naar de huidige merkidentiteit te kijken. Zodat het merk weer klaar is voor de komende 10 jaar.
Ontdek volledige caseDe gemeenten Nijmegen en Arnhem doen mee aan een Interreg project om elektrisch deelvervoer in de stad aan te bieden. Aan ons de vraag hoe we ervoor zorgen dat zoveel mogelijk inwoners van Nijmegen en Arnhem bekend raken met eHUB én er zoveel mogelijk gebruik van gaan maken!
Ontdek volledige caseSinds 1667 is de eeuwenoude ambacht van staalmeesterschap overgedragen van vader op zoon. Maar hoe vertellen we dit? Toen MHB bij ons kwam, sloot hun visuele identiteit niet meer aan bij het bedrijf. Hun rijke historie, gecombineerd met hun sterke drive om te innoveren en R&D als een van de belangrijkste afdelingen moest terugkomen...
Ontdek volledige caseNYMA de culturele hotspot in Nijmegen voor ondernemers, diverse evenementen en nieuwsgierige bezoekers.De gemeente Nijmegen kwam naar ons met de vraag of we een website voor ze konden realiseren voor het ontwikkeltraject NYMA. Toen we vraag werd gesteld: “wat gaan we vertellen en laten zien?” ontstond er een nieuw vraagstuk. Al snel volgde...
Ontdek volledige caseDe Nassau biedt via meerdere routes modern onderwijs aan om ontwikkeling te stimuleren. Iedere Nassauer krijgt de ruimte om te ontdekken wat voor haar of hem werkt. Zelfontplooiing is daarom ook meer dan alleen een begrip bij De Nassau. Prachtig verhaal, maar hoe vertel je dit aan je (toekomstige)leerlingen en hun ouders?
Ontdek volledige case