Branding & Activatiecampagne

placeholder – 2018/2019

Branding & Activatiecampagne

Brasserie ‘t Zotte Lemke is een nieuwe, Franse brasserie in het historische pand ‘Het Lemke’ aan de Lange Hezelstraat in Nijmegen. Met Brasserie ’t Zotte Lemke hebben wij het volledige branding traject doorlopen. Van logo- en huisstijlontwikkeling, tot website en een complete activatiecampagne. Een klus die ons perfect ligt! Neem een kijkje op www.zottelemke.nl en reserveer vast voor een avondje bourgondisch genieten!

Waarmee hebben we ze geholpen?

Logo & huisstijl
Webdesign & realisatie
Activatiecampagne
Social media beheer

“Het mocht allemaal wat ‘Zot’, maar niet al te gek.”

 

Na een diepgaande sessie waarin we de kernwaarden, gewenste beleving en de juiste stijl samen met de uitbaters hebben bepaald, zijn wij aan de slag gegaan met een passend logo en een aansluitende huisstijl. Brasserie ‘t Zotte Lemke moest een bourgondische brasserie worden waar mensen uit heel Nijmegen komen om een avond lang lekker te tafelen en borrelen.

De uitdaging zat in het combineren van de 15e eeuwse stijl van het pand met een uitstraling die past bij een moderne Franse, en vooral bourgondische, brasserie. Daarbij was met de naam ‘Brasserie ‘t Zotte Lemke’ al bepaald dat het iconische ‘Het Lemke’ onderdeel bleef van het geheel. Het mocht allemaal wat ‘Zot’, maar niet al te gek.

Het resultaat is een lamskop met veel detail, zoals vaak een gebruikte stijl was in de 15e eeuw. Het lam heeft de oren wat schuin, geeft een knipoog en heeft zijn tong wat naar buiten. Hij is niet gek, maar heeft de avond ervoor toch zeker een iets te zotte avond gehad. De Engelse top hat en monocle zijn ook typische elementen uit de 15e eeuw. Om dit in balans te trekken hebben wij hier gekozen voor een moderne en strakke typografie, zoals vaak gezien bij authentieke Franse brasseries in bijvoorbeeld Parijs. De ondersteunende huisstijl kent veel elementen uit het iconische pand. Zo zijn vormen uit het glas in lood en ornamenten uit de gevel terug te vinden in de huisstijl.

Kleuren

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Nunc mattis metus ac mi sodales blandit. Aliquam id dignissim orci. Praesent ex mi, pharetra sit amet sem scelerisque, pharetra tempus elit.

Het resultaat is een lamskop met veel detail, zoals vaak een gebruikte stijl was in de 15e eeuw. Het lam heeft de oren wat schuin, geeft een knipoog en heeft zijn tong wat naar buiten. Hij is niet gek, maar heeft de avond ervoor toch zeker een iets te zotte avond gehad. De Engelse top hat en monocle zijn ook typische elementen uit de 15e eeuw. Om dit in balans te trekken hebben wij hier gekozen voor een moderne en strakke typografie, zoals vaak gezien bij authentieke Franse brasseries in bijvoorbeeld Parijs. De ondersteunende huisstijl kent veel elementen uit het iconische pand. Zo zijn vormen uit het glas in lood en ornamenten uit de gevel terug te vinden in de huisstijl.

Donec quis lorem eget est scelerisque pharetra in non urna. Vivamus eu vehicula nibh. Duis maximus, dui vitae placerat consectetur, sem magna tincidunt neque, ut vehicula sapien erat eget nunc. Sed vel fermentum enim, faucibus sollicitudin nisl. Aenean eu nisi sed sem consequat euismod.

  • naam klant
  • functie bij bedrijf
  • bedrijfsnaam

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Brandingtraject
NYMA

Naar vorig project

Brandingtraject
De Nassau

Naar volgend project