Wij maken merken. Stiekem doen we dat al best lang, maar het heeft even geduurd voor we zelf het juiste merkverhaal geformuleerd hadden. Gek is dat hè? Dat je ergens heel goed in kan zijn, maar zodra je het voor jezelf moet doen wordt het opeens lastig. Probeer eens 5 goede eigenschappen van de persoon naast je op te noemen. Doe het nu eens voor jezelf? Precies.
Terug naar het begin
We zijn ooit begonnen als webbureau, doorgegroeid naar reclamebureau omdat de vraag ernaar was. Nu vraagt de markt om specialisten. Merkgedreven organisaties worden in tegenstelling tot product- en marktgedreven organisaties steeds succesvoller. Dat leidde tot het volgende; hoe moeten we onszelf nu noemen? Om hier een antwoord op te kunnen geven zijn we terug naar de basis gegaan. Ons merkverhaal had een update nodig.
We hebben onszelf de vragen gesteld; wat vinden we leuk om te doen? Waar zijn we goed in en wat doen we nou eigenlijk met z’n allen? Er was één antwoord dat voor alledrie de vragen gold; het maken van merken. We vinden het leuk om merken te maken, we zijn er goed in en we doen het met z’n allen. Het maken van merken hoef je niet alleen te doen, sterker nog, het kan het merk juist ten goede komen als er wordt samengewerkt met anderen. Het gaat tenslotte om het eindresultaat. Met die gedachte hebben we gezocht naar een alomvattende functiebeschrijving van het merk BYRON; brand directors. Een brand director pakt jouw identiteit, vertelt je verhaal, visualiseert en activeert het. Wijst je de juiste weg, zodat jij voorop kan lopen. Belooft je inzet, passie en inlevingsvermogen. Een brand director geeft je het gevoel dat je bij de juiste mensen bent aangeschoven. Die jou, je markt, je organisatie en je verhaal begrijpen. BYRON brand directors is het antwoord op welke vraag je ook hebt. Of we het in house hebben of met een van onze partners samen doen. Dat maakt ons niet uit.
“ BYRON brand directors is het antwoord op welke vraag je ook hebt. ”
Wij hebben de energie en vaardigheden om de merkambities van onze klanten waar te maken. BYRON is de plek waar versnipperde disciplines samen vertrekken om merken te ontdekken, snappen en visualiseren. We snappen jouw merk, kennen het van binnen en van buiten en kunnen dat ook laten zien. We maken niet alleen middelen die er mooi uitzien, we maken middelen die ook gewoon heel erg goed zijn. We geloven niet in middelmatigheid. We zijn er voor iedereen die voorop wil lopen of op zijn minst vooruit wil. Daar waar niemand je voor de voeten loopt.
Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?